ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w ulicy 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w ulicy 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach

Szczegóły informacji

Remont i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w ulicy 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb:

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Wymiarki

Finansowanie: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska- Saksonia 2007-2013

Nr UZP: 105991-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-06-25 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-06-25 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wymiarki

Ogłoszono dnia: 2013-06-10 przez Magdalena Kuros

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.wymiarki.pl
________________________________________
Wymiarki: Remont i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w ulicy 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach
Numer ogłoszenia: 105991 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, woj. lubuskie, tel. 0-68 360 40 45, faks 0-68 360 40 62.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wymiarki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w ulicy 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w ulicy 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1.Remont i modernizację sieci wodociągowej w ulicach 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach o długości 1378,9 mb. wraz z robotami dodatkowymi, w tym: - sieci wodociągowe - rurociągi ciśnieniowe z polietylenu (PE) PE100 CR Protect typ 2 łączone metodą zgrzewania doczołowego : -rurociągi główne PE Ø160, L = 79,7 m - roboty wykonane metodą bezwykopową tj. przewiertem sterowanym horyzontalnym -rurociągi główne PE Ø125, L = 1163,9 m- roboty wykonane metodą bezwykopową tj. przewiertem sterowanym horyzontalnym -rurociągi PE Ø90, L = 101,8 m - - roboty wykonane metodą bezwykopową tj. przewiertem sterowanym horyzontalnym - przyłącza wodociągowe - rurociągi ciśnieniowe z polietylenu (PE) PE80 klasy SDR13,6 łączone metodą zgrzewania elektrooporowego : -przepięcia istniejących przyłączy do posesji PE Ø32mm, L = 33,5m - roboty wykonane metodą wykopową - zasuwy miękko uszczelniające typu E kołnierzowe o śr. 80-150 mm montowane na rurociągach wraz z obudową i skrzynką żeliwną- 23kpl., - opaski do nawiercania o śr. 125mm wraz zasuwą o śr. 32mm oraz obudowa i skrzynka żeliwna - 12kpl. - hydranty pożarowe nadziemne z żeliwa sferoidalnego, odwodnieniem i zabezpieczeniem p. złamaniu o śr. 80 mm, wraz z łukiem kołnierzowym na stopce - 4 kpl. - hydranty pożarowe podziemne o śr. 80 mm wraz z łukiem kołnierzowym na stopce - 5 kpl. - trójnik kołnierzowy Combi PN 6 i 16 atm o śr. 80-150 mm dla rur PE - 19 szt. 2.2. Remont i modernizację sieci deszczowej w ulicach 1 Maja i Wiejskiej w Wymiarkach o długości 371,9 mb. wraz z robotami dodatkowymi, w tym: - sieci deszczowej - rurociągi kielichowe z polichlorku winylu (PVC lite) klasy SN8 łączone na wcisk : Długość sieci deszczowej: -rurociągi główne PVC Ø315, L = 101,9m - roboty wykonane metodą wykopową -rurociągi główne PVC Ø250, L = 227,0m - roboty wykonane metodą wykopową - przykanaliki deszczowe - rurociągi kielichowe z polichlorku winylu (PVC lite) klasy SN8 łączone na wcisk : -podłączenia studzienek ściekowych PVC Ø200, L = 43,0m - roboty wykonane metodą wykopową - studnie kanalizacyjne betonowe prefabrykowane śr. wewnętrznej 1000mm z płytą podstudzienna i nastudzienną wraz z włazem betonowo- żeliwnym klasy D400 - 7kpl., - studnie kanalizacyjne tworzywowe śr. wewnętrznej Ø600mm wraz z włazem betonowo- żeliwnym klasy D400 - 6kpl., - studzienki ściekowe betonowe prefabrykowane śr. wewnętrznej Ø500mm wraz z wpustem żeliwnym klasy D400 - 10kpl., - osadnik piasku betonowy prefabrykowany śr. wewnętrznej 1500mm z płytą podstudzienną i nastudzienną wraz z włazem betonowo- żeliwnym klasy D400 - 2kpl 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w kosztorysie ofertowym/przedmiarze. (Kosztorys ofertowy,przedmiar należy traktować, jako element pomocniczy). 4.Projekty budowlane, opisy techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy ofertowe/ślepe stanowi - Rozdział II specyfikacji. 5.Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Księcia Witolda 5 w Wymiarkach w godzinach od 7.00 - 15.00. 6.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7.W przypadku wystąpienia konieczności Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania czasowej organizacji ruchu w związku z remontem i modernizacją sieci wodociągowej i deszczowej lub też uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej. Koszty tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania budowy ( w tym projekt organizacji ruchu) ponosi Wykonawca. 8.Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: - gwarantowały wykonanie robót w zgodzie ze sztuką budowlaną, - zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych (wskazanych) pierwotnie. 9.Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. 10.Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia wykona badanie zagęszczenia gruntu. 11.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ramach zamówienia, zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.10.00-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania potwierdzonych dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się robotę polegającą na remoncie i modernizacji sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony, przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać że będzie posiadał minimum jedną osobę do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadający aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony, przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wymiarki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wymiarki ul. Księcia Witolda 5 6 8 - 131 WYMIARKI.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wymiarki ul. Księcia Witolda 5 6 8 - 131 WYMIARKI pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska- Saksonia 2007-2013. pn. Poprawa dostępności obszaru pogranicza poprzez przebudowę dróg w gminach Kreba- Neudorf, Rietschen i Wymiarki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony