ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki.

Szczegóły informacji

Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki.

Status: rozstrzygnięty

Tryb:

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Wymiarki

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 173188 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-10 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-05-10 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wymiarki

Ogłoszono dnia: 2013-04-30 przez Magdalena Kuros

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.wymiarki.pl
________________________________________
Wymiarki: Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki.
Numer ogłoszenia: 173188 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, woj. lubuskie, tel. 0-68 360 40 45, faks 0-68 360 40 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki z następujących miejscowości : Wymiarki, Witoszyn, Witoszyn Górny, Lutynka, Lubieszów, Lubartów i Silno Małe. 2.Charakterystyka Gminy W gminie zameldowanych mieszkańców według stanu na dzień 31.12.2011r. było 2470, z tego szacunkowa ilość osób zamieszkałych została określona na 2332. Liczba nieruchomości zamieszkałych (przewidywanych do objęcia usługą) została określona w załączniku nr 11 do SIWZ. Ilość odpadów odebranych z terenu gminy w 2012r.- 450Mg. Podane ilości osób jak również ilość odpadów mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Podane ilości należy traktować jako orientacyjne. Uwaga: Do dnia 15.06.2013r. Zamawiający dostarczy operatorowi wykaz nieruchomości wraz z liczbą zamieszkałych osób oraz informację czy właściciel zadeklarował segregowanie odpadów komunalnych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania całej ilości odpadów komunalnych przekazywanych przez właściciela nieruchomości zamieszkałej , w tym: - odpady zmieszane, - odpady zbierane selektywnie z podziałem na: Papier i tektura, Tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal, Szkło,Bioodpady w tym odpady zielone, Odpady remontowo budowlane, Odpady wielkogabarytowe. 2.Wykonawca przed dniem 1.07.2013r. zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości objętych systemem odbioru odpadów komunalnych w pojemniki do gromadzenie odpadów zmieszanych i odpadów pozostałych po segregacji. Pojemniki są własnością Wykonawcy. Wielkość pojemnika powinna być dostosowana do liczby osób zamieszkałych w danej nieruchomości, oraz wskaźnika odpadów ustalonego w Regulaminie Utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wymiarki. Powinien również uwzględniać sposobu gromadzenia odpadów( zmieszany lub selektywny). 3.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić dezynfekcję pojemników przynajmniej raz w roku i dokonywać napraw lub wymiany w przypadku uszkodzenia. 4.Wykonawca przed dniem 1.07.2013r. zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości, które zadeklarowały gromadzenie odpadów w sposób selektywny w komplet worków o minimalnej pojemności 60 litrów z tworzywa LDPE o grubości minimum 0,06 mm, oznakowanych rodzajem gromadzonych odpadów w odpowiedniej kolorystyce, wraz z pouczeniem co można gromadzić w danym worku i napisami podanymi w załączniku nr 9 do SIWZ, worki w ilości i wielkości odpowiadającej liczbie zamieszkałych osób. Po każdorazowym odbiorze wysegregowanych odpadów operator zobowiązany jest pozostawić worki w ilości odpowiadającej odebranym workom. Dopuszcza się zamianę worków na pojemniki w zabudowie wielorodzinnej w kolorach i napisach , jak dla worków. 5.Najpóźniej do dnia 15.07.2013r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemną informację dotyczącą wstawionych pojemników i dostarczonych workach. Informacja winna zawierać : miejsce wstawienia pojemnika i worków( adres nieruchomości), nazwisko i imię właściciela, zarządcy lub użytkownika nieruchomości, ilość i wielkość pojemników i worków. 6.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z nieruchomości zebranych odpadów komunalnych: a)Odpadów zebranych selektywnie i odpadów zmieszanych - 2 razy w miesiącu b)odpadów wielkogabarytowych - 1 raz w roku, za pierwszy rok należy przyjąć 2013r. c)odpadów remontowo-budowlanych - na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości. Odpady zebrane selektywnie, zmieszane i wielkogabarytowe zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez Zamawiającego na cały okres trwania umowy. Wzór harmonogramu stanowi załącznik nr 1 do umowy. Harmonogram należy zatwierdzić do dnia 15.06.2013 r., wszelkie zmiany będą wymagały zgody Zamawiającego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji ( nieodebrania z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie pojemników lub worków itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 8.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabranie dostawionych, dodatkowo worków z odpadami w skutek nie mieszczenia się odpadów w posiadanych pojemnikach , jak również składania Zamawiającemu informacji po zakończeniu każdego miesiąca z miejsc odbioru tego rodzaju worków zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 9.Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca powinien realizować w godz. 7.00 do 20.00. 10.Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi wysypanymi z pojemników, worków lub pojazdu w trakcie realizacji usługi. 11.Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia i obsługi Mobilnego Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych do którego w każdy poniedziałek w godzinach od 11.00 do 17.00, właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wymiarki będą mogli przekazać: papier i tekturę, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, odpady komunalne ulegające biodegradacji wraz z odpadami zielonymi, przeterminowane leki, chemikalia, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe i odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory Mobilny Punkt Selektywnego Zbiórki Odpadów będzie stał w miejscowości Witoszyn przy ul. II Armii WP 34. 12.Wykonawca zobowiązany jest do dnia 1.07.2013r. wyposażyć placówkę opieki zdrowotnej znajdującą się w Wymiarkach ul. Księcia Witolda nr 5 w specjalne, oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie przeterminowanych leków oraz ich opróżnianie po zgłoszeniu przez Zamawiającego w najbliższym terminie odbioru odpadów segregowanych w tej miejscowości. 13.Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. 14. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122). 15.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, oraz pozostałości z selektywnie zbieranych odpadów komunalnych do Sortowni Zmieszanych Odpadów Komunalnych w Żarach ul. Żurawia prowadzonej przez Zakład Zagospodarowania Odpadów adres ul. Górnośląska 2, 68- 200 Żary. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych (wymienionych w pkt. 1 i pkt.11) do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów , zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 oraz art. 20 ust.2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach ( Dz. U. z2013r. poz. 21). 17. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz.676). 18. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r. poz.676). 19. Wykonawca stosownie do treści art. 9n ustawy z dnia 13 września1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012r. poz. 391 z późn. zmianami) obowiązany jest do składania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Wymiarki w terminie do końca miesiąca następnego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie należy złożyć na drukach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 5 czerwca 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2012r. poz. 630). 20.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: a)ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012r. poz.391 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, b)ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. u. z dnia 2013r. poz. 2 wraz z przepisami wykonawczymi, c)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, d)Plan gospodarki odpadami województwa Lubuskiego na lata 2012- 2017 z perspektywą do 2020 roku( uchwała Sejmiku Województwa Lubuskiego Nr XXX/280/12 z dnia 10 września 2012r), e)Uchwała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wymiarki nr XXVI/150/2013 z dnia 21 marca 2013r. f)Uchwała w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów Nr XXVI/151/2013 Rady Gminy Wymiarki z dnia 21 marca 2013 r. z późn. zmianą. 21. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1.Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10 maja 2013 r. do godz.9:00 w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy. a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c. kwotę gwarancji lub poręczenia; d. termin ważności gwarancji lub poręczenia; e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono złożone w Referacie Finansowym w pokoju nr 8 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki w formie oryginału natomiast kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank Spółdzielczy w Iłowej nr 48 9658 0006 0000 0101 2007 0005 z dopiskiem Wadium- Usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych i zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wymiarki.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia wydany przez właściwy organ, oraz aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się ,że realizuje lub zrealizował główne minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wielkości nie mniejszej niż 450 Mg/rok każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dołączyć wykaz sprzętu i urządzeń dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował sprzętem i urządzeniami zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013, poz. 122 ) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Potwierdzenia zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo- transportowej - złożenie odpowiedniego oświadczenia załącznik nr 7 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu siedziby Zamawiającego Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego Wykonawcy. 1.2ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wymiarki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wymiarki ul. Księcia Witolda 5, 6 8 - 131 WYMIARKI.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Wymiarkach ul. Księcia Witolda 5, pok. Nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wójt Gminy
/-/ Anita Staszkowian
 

Załączniki

  • SIWZ (DOC, 379.5 KiB) Data publikacji: 2013-04-30 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-30
  • Uchwala_Nr_XXVI.150.2013 (PDF, 6.4 MiB) Data publikacji: 2013-04-30 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-30 | Uchwała nr XXVI.150.2013  z dnia 21 marca 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wymiarki
  • Uchwala_Nr_XXVI.151.2013 (PDF, 1.6 MiB) Data publikacji: 2013-04-30 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-30 | Uchwała  z dnia 21 marca 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych
    od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
    Na podstawie art. 6 r. ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gm inach (
  • Ogłoszenie o zmianie ogloszenia (DOCX, 15.3 KiB) Data publikacji: 2013-04-30 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-30
  • Unieważnienie (JPEG, 260.2 KiB) Data publikacji: 2013-05-15 | Data wytworzenia informacji: 2013-05-15 | odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2013-05-15

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wymiarki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Kuros
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Kuros
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-30 12:33:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-30 12:43:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-27 08:14:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4015 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony