ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy WymiarkiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki

Szczegóły informacji

Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki

Status: rozstrzygnięty

Tryb:

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Wymiarki

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 469518-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-26 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-11-26 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wymiarki

Ogłoszono dnia: 2013-11-18 przez magdalena Kuros

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Wymiarki: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki
Numer ogłoszenia: 469326 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, woj. lubuskie, tel. 0-68 360 40 45, faks 0-68 360 40 62.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postepowania jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach załącznik nr 1 do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji. 3.Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. wynosi 239.614 kWh Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie graniczną ilością jej zakupu. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy, w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że: a) Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. b) posiada aktualną umowę generalną podpisaną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wymiarki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wymiarkach ul. Księcia Witolda 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Wymiarkach ul. Księcia Witolda 5, pok. Nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Wójt Gminy Wymiarki
/-/ Anita Staszkowian

Załączniki

  • SIWZ (DOCX, 105.5 KiB) Data publikacji: 2013-11-18 | Data wytworzenia informacji: 2013-11-18
  • Ogłoszenie o zmianie (DOCX, 15.4 KiB) Data publikacji: 2013-11-18 | Data wytworzenia informacji: 2013-11-18
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Energia elektryczna (DOCX, 25.8 KiB) Data publikacji: 2013-11-18 | Data wytworzenia informacji: 2013-11-18
  • zmiany do siwz 21.11.2013 (DOCX, 68.9 KiB) Data publikacji: 2013-11-21 | Data wytworzenia informacji: 2013-11-21
  • odpowiedzi na zapytania do SIWZ (DOCX, 70.5 KiB) Data publikacji: 2013-11-21 | Data wytworzenia informacji: 2013-11-21
  • Wybór oferty (JPEG, 501.2 KiB) Data publikacji: 2013-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2013-11-27 | odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2013-11-27
  • Udzielenie zamówienia (DOCX, 16.6 KiB) Data publikacji: 2013-12-06 | Data wytworzenia informacji: 2013-12-06 | Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 469326-2013 z dnia 2013-11-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wymiarki
    1.Przedmiotem postepowania jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach załącznik nr 1 do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji. ...
    Termin składania ofert: 2013-11-26   Wymiarki: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki
    Numer ogłoszenia: 504458 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469326 - 2013r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, woj. lubuskie, tel. 0-68 360 40 45, faks 0-68 360 40 62. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki. II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabelach załącznik nr 1 do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji. 3.Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. wynosi 479.948 kWh Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie graniczną ilością jej zakupu. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    • PKP ENERGETYKA S.A., ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163055,69 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
    • Cena wybranej oferty: 126341,51
    • Oferta z najniższą ceną: 126341,51 / Oferta z najwyższą ceną: 127033,28
    • Waluta: PLN.
        Wójt Gminy Wymiarki /-/ Anita Staszkowian

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wymiarki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Kuros
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
magdalena Kuros
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-18 13:41:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-18 13:46:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-06 10:13:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3907 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony