ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Zagospodarowanie terenu boiska sportowego i utworzenie placu zabaw w Gminie Wymiarki”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Zagospodarowanie terenu boiska sportowego i utworzenie placu zabaw w Gminie Wymiarki”

Szczegóły informacji

„Zagospodarowanie terenu boiska sportowego i utworzenie placu zabaw w Gminie Wymiarki”

Status: rozstrzygnięty

Tryb:

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Wymiarki

Nr UZP: 158436 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-07 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-05-07 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Wymiarki

Ogłoszono dnia: 2013-04-22 przez Magdalena Kuros

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.wymiarki.pl
________________________________________
Wymiarki: Zagospodarowanie terenu boiska sportowego i utworzenie placu zabaw w Gminie Wymiarki
Numer ogłoszenia: 158436 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, woj. lubuskie, tel. 0-68 360 40 45, faks 0-68 360 40 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu boiska sportowego i utworzenie placu zabaw w Gminie Wymiarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu boiska sportowego i utworzenie placu zabaw w Gminie Wymiarki, który swoim zakresem obejmuje : 1.1 Modernizacja ogrodzenia boiska sportowego : a) Demontaż istniejącego ogrodzenia z płyt betonowych w o łącznej długości 550 mb wraz z załadunkiem i transportem do 1 km. b) Montaż ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wymiarach 2500x2200 mm wraz z słupkami. c) Montaż furtki drzwiowej wraz z słupkami d) Montaż bramy wjazdowej dwuskrzydłowej wraz z słupkami. 1.2 Remont budynku szatni boiska sportowego: a) Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku magazynowo- szatniowym, b) Malowanie pomieszczeń budynku magazynowo- szatniowego . c) Uzupełnienie płytek w pomieszczeniach budynku. d) Wymiana instalacji wodnej w budynku magazynowo- szatniowym 1.3 Remont zbiornika bezodpływowego, instalacji drenarskiej oraz widowni a) Demontaż istniejących siedzisk na widowni, b) Montaż nowych krzesełek z tworzyw sztucznych. c) Malowanie słupów lamp oświetleniowych. d) Malowanie konstrukcji metalowej zadaszenia widowni. e) Montaż słupków do gry w siatkówkę plażową oraz koszy do koszykówki f)Demontaż istniejącego zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe. g) Montaż nowego zbiornika oraz przyłącza kanalizacyjnego. h) Montaż studzienek żeliwnych na istniejącej instalacji drenarskiej. i) Wymiana przyłącza wodociągowego do budynku magazynowo -szatniowego. j) montaż koszy ulicznych na terenie boiska. 1.4 Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjno- zabawowych : a) Zestaw drewniany b) Huśtawka c) Huśtawka na sprężynie d) Karuzela e) Piaskownica 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w załączonej dokumentacji oraz w kosztorysach ofertowych ślepych (kosztorys ofertowy ślepy należy traktować, jako element pomocniczy) 1.kosztorysy ofertowe/ślepe na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 2.Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Księcia Witolda 5 w Wymiarkach w godzinach od 7.00 - 15.00. 3.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 4.Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe , patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: - gwarantowały wykonanie robót w zgodzie ze sztuką budowlaną, - zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych (wskazanych) pierwotnie. 5.Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4, 45.23.24.40-8, 45.23.24.60-4, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-6, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 43.32.50.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - (minimum 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym z stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda) potwierdzonych dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ,że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Warunki, o których mowa powyżej oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a ) Wykonawca musi posiadać minimum jedną osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Warunki, o których mowa powyżej oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.2.Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 3.3. Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu.siedziby Zamawiającego Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego Wykonawcy, 1.2ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie wznowienie usługi, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, b) zmiany stanu prawnego, c) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wymiarki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wymiarkach , 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wymiarkach , 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycje w zrównoważone rybołówstwo, realizowana w ramach środka 4.1, objętego osią priorytetową 4- Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

  • SIWZ (DOCX, 243.5 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Kosztorys ślepy 1 (PDF, 31.6 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Kosztorys ślepy nr 2 (PDF, 36.6 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • kosztorys slepy nr 3 (PDF, 29.3 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Zestaw Drewniany (PDF, 162.5 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Zestaw drewniany rys.1 (PDF, 448.9 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Karuzela (PDF, 113.1 KiB) Data publikacji: 2013-04-27 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Huśtawka (PDF, 162.7 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Piaskownica (PDF, 185.4 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • HUŚTAWKA NA SPRĘŻYNIE KIWAK (PDF, 203.8 KiB) Data publikacji: 2013-04-22 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-22
  • Zmiany do SIWZ (DOCX, 124.7 KiB) Data publikacji: 2013-04-27 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-27
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (DOCX, 15.7 KiB) Data publikacji: 2013-04-27 | Data wytworzenia informacji: 2013-04-27 | Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 158436-2013 z dnia 2013-04-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wymiarki
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu boiska sportowego i utworzenie placu zabaw w Gminie Wymiarki, który swoim zakresem obejmuje : 1.1 Modernizacja ogrodzenia boiska sportowego : a) Demontaż istniejącego ogrodzenia z płyt...
    Termin składania ofert: 2013-05-07 --------------------------------------------------------------------------------
    Numer ogłoszenia: 169476 - 2013; data zamieszczenia: 27.04.2013 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA   Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 158436 - 2013 data 22.04.2013 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, woj. lubuskie, tel. 0-68 360 40 45, fax. 0-68 360 40 62. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4).
    W ogłoszeniu jest: a ) Wykonawca musi posiadać minimum jedną osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Warunki, o których mowa powyżej oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia..
    W ogłoszeniu powinno być: a ) Wykonawca musi posiadać minimum jedną osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Warunki, o których mowa powyżej oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia.    
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 390.4 KiB) Data publikacji: 2013-05-07 | Data wytworzenia informacji: 2013-05-07
  • Informacja o wyborze oferty (PDF, 197.5 KiB) Data publikacji: 2013-05-23 | Data wytworzenia informacji: 2013-05-23 | odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2013-05-23
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 304.9 KiB) Data publikacji: 2013-06-03 | Data wytworzenia informacji: 2013-06-03 | złożone: 2013-06-03

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wymiarki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Kuros
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Kuros
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-22 12:20:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-22 12:37:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-03 12:43:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4056 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony