ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Wymiarki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2018-04-25

Ogłoszono dnia: 2018-04-25 przez Administrator

Termin składania dokumentów: 2018-05-14 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2018

Zlecający: Wójt Gminy Wymiarki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe, preferowane: prawnicze, administracyjne;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;           
  6. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.),      w tym co najmniej dwuletni staż pracy na  kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
  7. znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  9. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
  2. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
  3. umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
  4. umiejętność podejmowania decyzji;
  5. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  6. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  7. umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
  8. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
  9. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  10. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
  11. znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych;
  12. prawo jazdy kat. B;
  13. dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych zadań określonych w wydanych przez Wójta upoważnieniach;
  2. wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
    1. opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
    2. analiza i przygotowywanie koncepcji funkcjonowania urzędu,
    3. nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
    4. planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,
    5. nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
    6. prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, koordynowanie doskonalenia zawodowego w Urzędzie,
    7. organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
    8. prowadzenie kontroli wewnętrznej,
    9. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
    10. organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy;
  3. prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie    i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
  4. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
  5. koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji
    i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań         z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta;
  6. nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów;
  7. prowadzenie centralnego rejestru umów;
  8. wykonywanie zadań Pełnomocnika Wójta ds. ochrony informacji niejawnych określone          w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  9. współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami        i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta             o przebiegu tej współpracy;
  10. stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;
  11. sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru;
  12. prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu - stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu;
  13. koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;
  14. wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)”.
  7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-05-14 15:00:00
b. Sposób:
14 maja 2018 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na adres: Urząd Gminy Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy.”
 
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
 
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki,

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Wymiarki. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: www.bip.wymiarki.pl .
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: www.bip.wymiarki.pl

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony