ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. podatkowych i płac

Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2016-12-01

Ogłoszono dnia: 2016-12-01 przez Administrator

Termin składania dokumentów: 2016-12-13 15:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2016

Zlecający: Wójt Gminy Wymiarki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub rachunkowym;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;           
  6. co najmniej dwuletni staż pracy w księgowości;
  7. znajomość ustaw: o podatku od towarów i usług, o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym;
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  9. Znajomość programu „PŁATNIK”, Info-systemu „GROSZEK”.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. praca na stanowiskach ds. płac, podatkowych i podobnym w jednostkach finansów publicznych lub handlowych;
  2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  3. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista, odporność na stres;
  4. umiejętność obsługi sprzętu biurowego;
  5. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  6. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
  7. prawo jazdy kat. B;
  8. dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Terminowe dokonywanie wymiaru  zobowiązań podatkowych od osób fizycznych i prawnych          w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, łącznego zobowiązania pieniężnego; 
2.Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej oraz prowadzenie księgowości podatków:
•             podatku od nieruchomości,
•             podatku rolnego,
•             podatku leśnego,
•             łącznego zobowiązania pieniężnego;
3. Analiza zaległości w zakresie podatków: od nieruchomości , podatku rolnego i leśnego od osób fizycznych i prawnych;
4. przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie podatków i opłat z tytułu gospodarowania odpadami, porównywanie oraz kontrolowanie ich realizacji w budżecie;
 5. Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu z opłatą  podatków, oraz zaświadczeń o posiadanych gruntach;
6. Dokonywanie przypisów i odpisów należności podatkowych;
7. Nanoszenie danych na konta podatników łącznie z aktualizacją gruntów przesłanych z ewidencji gruntów i budynków;
8. Uzupełnianie danych w ewidencji podatkowej, prowadzenie rejestrów wymiarowych podatku od nieruchomości od osób fizycznych i osób prawnych;
9. Wszczynanie postępowań podatkowych w stosunku do podatników, którzy w deklaracjach podatkowych wykazali nieprawidłowe dane mające wpływ na wymiar podatku;
10. Wydawanie zaświadczeń w oparciu o akta podatkowe;
11. Terminowe wprowadzanie zmian geodezyjnych;
12. Okresowe kontrolowanie prawidłowości przypisów i wpłat na kontach podatników;
13. Przeprowadzanie kontroli i dokonywanie pomiarów kontrolnych lokali u podatników podatku od nieruchomości;
14. Egzekwowanie terminowego składania deklaracji podatkowych i sprawdzanie rzetelności zawartych w nich informacji;
15. Wystawianie i wysyłanie decyzji na zobowiązania podatkowe dotyczące podatku od nieruchomości;
16. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy publicznej dotyczących podatku od nieruchomości (dot. wniosków, podań   i sprawozdań);
17. Terminowe i zgodne z przepisami  prowadzenie wszelkiego rodzaju urządzeń   i dokumentacji oraz akt podatkowych w zakresie prowadzonych spraw;
18. Prowadzenie ewidencji księgowej opłat za gospodarowanie odpadami oraz przygotowywanie dokumentów dotyczących odroczeń, umorzeń i rozłożenia na raty w granicach uprawnień ustalonych obowiązującymi przepisami;
19. Podejmowanie działań w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań z tytułu podatków i opłat lokalnych  tj. zastawy, hipoteki i inne wynikające z ustawy Ordynacja Podatkowa;
20. Przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie prowadzonych dochodów i porównywanie oraz kontrolowanie ich realizacji w budżecie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w zakresie prowadzonych spraw;
24. rozliczanie wpływów z podatku rolnego należnych Izbie Rolniczej i przekazywanie informacji o ich stanie;
25. Rozliczanie sołtysów z inkasa należności oraz naliczanie prowizji dla sołtysów;
26. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem, wypłacaniem wynagrodzeń pracowników , diet radnych i ryczałtów za używanie prywatnych samochodów do celów służbowych oraz prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Powiatowym Urzędem Pracy oraz sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i dokumentacji z tego zakresu, uzgadnianie sald z ewidencją księgową;
27. Prowadzenie spraw ubezpieczeń grupowych pracowników;
28. Przygotowywanie i aktualizowanie informacji dotyczących spraw załatwianych na zajmowanym stanowisku, które podlegają umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej;
29. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
30. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta i Skarbnika;
31. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości, uchybienia, niedotrzymanie terminów, związanych z wykonywaniem powierzonych w zakresie czynności obowiązków.
 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Stanowisko: administracyjne.
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  3. Miejsce pracy: Urząd Gminy Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki
  4. Praca jednozmianowa.
  5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
  6. Praca z petentem.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
  7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-13 15:00:00
b. Sposób:
. Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do:
 
13 grudnia 2016 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na adres: Urząd Gminy Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Referenta ds. podatkowych i płac”.
 
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Gminy Wymiarki w dniu 14 grudnia 2016 r., o godz. 11.00.
 
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (068) 360 40 45. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: www.bip.wymiarki.pl.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Wymiarki , ul. Księcia Witolda 5, 68-131 Wymiarki,

VII. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Wymiarki. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Wymiarki (pokój nr 4) lub na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: www.bip.wymiarki.pl .
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie BIP Urzędu Gminy Wymiarki: www.bip.wymiarki.pl .
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wymiarki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-01 13:59:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-01 13:59:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-01-09 11:35:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3298 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony